Autentificare

Termeni și condiții de utilizare

 

Operatorul responsabil

SC NO PARDON SRL este o societate comercială care activează în domeniul preparării și comercializarii online a preparatelor alimentare de tip pizza, activitate desfasurata în conformitate cu legislația națională și cu legislația Uniunii Europene.

Site-ului web pub.nopardon.ro este administrat și se află în proprietatea SC NO PARDON SRL, societate comercială cu sediul în str. Str. Corvinilor 11, localitatea Satu Mare, județul Satu Mare, înmatriculată sub numărul de ordine în Registrul Comerțului J30/25/1999, având cod fiscal RO11359116.

Site-ul web pub.nopardon.ro permite utilizatorilor să comande, cu respectarea prezentelor condiții, preparate alimentare pregătite în unitatea proprie, administrată de către SC NO PARDON SRL.

Accesarea, navigarea și utilizarea site-ului web pub.nopardon.ro echivalează cu înțelegerea și acceptarea termenilor și condițiilor exprimați în continuare.

SC NO PARDON SRL își rezervă dreptul de a aduce modificări, completări și/sau actualizări ale prezenților Termeni și condiții oricand este necesar, ca urmare a unor modificări legislative sau a producerii unor modificări ale activității comerciale a firmei, notificand utilizatorii prin afisarea pe site-ul web pub.nopardon.ro a ultimei actualizari. 

 

Definiții

În înțelesul și aplicarea prezentului document, următorii termeni vor avea sensul indicat după cum urmează:

“Utilizator” reprezintă orice persoană fizică sau juridică care vizitează, sau folosește serviciile oferite prin intermediul site-ului web pub.nopardon.ro. 

”Site” se referă la website-ul nostru pub.nopardon.ro unde oferim produsele și serviciile noastre.

“Vânzător” se referă la societatea comercială SC NO PARDON SRL. 

”Comandă” înseamnă o comandă plasată de un utilizator către vânzător prin intermediul site-ului cu privire la produsul/produsele selectat/e de utilizator.

“Produs” înseamnă orice gama de produse și servicii oferite de vânzător care se pot comanda de utilizator prin Site.

“Servicii” înseamnă orice serviciu care se poate furniza și solicita prin intermediul site-ului, cum ar fi livrarea comenzii către utilizator.

 

Obiectul contractului

Site-ul poate fi utilizat în vederea plasării de comenzi de către utilizatorii care completează toate câmpurile obligatorii ale formularului de comandă, în care se solicită date cu caracter personal precum nume, adresa de livrare, numărul de telefon și numărul cardului, etc și care acceptă Termenii și condițiile de utilizare ale site-ului.

Accesul și utilizarea acestui site sunt supuse condițiilor de utilizare descrise în prezentul document și legislației aplicabile. Accesând și utilizând site-ul, acceptați aceste condiții și luați cunoștință că orice alte acorduri între utilizator și vânzător sunt înlocuite prin prevederile Termenilor de utilizare și condițiilor.

Termenii și condițiile împreună cu Politica de confidențialitate, formularul și instrucțiunile de plată constituie întregul acord între părți. Vânzătorul poate dispune încetarea prestării oricăror Servicii în cazul nerespectării Termenilor și condițiilor de utilizare, precum și în orice situație în care vânzătorul are suspiciunea rezonabilă despre utilizarea cu rea credință a Site-ului.

Dacă utilizatorul furnizează informații inexacte sau incomplete, dacă vânzătorul consideră că există motive suficiente privind veridicitatea și caracterul complet al acestora, poate refuza accesul la site sau poate refuza să presteze serviciile către utilizatorul în cauză.

Utilizatorii sunt rugați să notifice imediat vânzătorul cu privire la pierderea, ștergerea și/sau divulgarea numelui lor de utilizator sau a parolei la adresa de e-mail office@nopardon.ro.

 

Plasarea comenzii

 Atunci când plasați o comandă pe site, vi se va cere să introduceți o serie de date personale necesare prelucrării comenzii dumneavoastră. În mod opțional puteți alege să creați un cont de utilizator. Acest lucru vă va economisi ulterior efortul necesar introducerii datelor cu ocazia comenzilor viitoare. 

Am luat toate măsurile rezonabile care asigură confidențialitatea comenzilor dumneavoastră și securitatea plății, însă nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele pierderi pe care le puteți suferi dacă un terț dobândește acces neautorizat la datele pe care le furnizați în momentul plasării unei comenzi pe site.

Prin finalizarea comenzii, confirmați că toate datele furnizate, necesare procesului de comandă, sunt corecte și complete.

Prin finalizarea comenzii, sunteți de acord ca vânzătorul sau o terță parte ce asigură livrarea Produselor să vă contacteze telefonic dacă situația o cere.

Orice comandă pe care o plasați este condiționată de disponibilitatea produselor și de capacitatea livrării. În cazul în care produsele comandate și capacitatea de livrare sunt disponibile, vânzătorul va accepta comanda. Dacă detaliile comenzii sunt corecte, comanda va fi confirmată printr-un e-mail. Dacă livrarea comenzii nu este posibilă, vă vom înștiința printr-un e-mail sau apel telefonic.

Potrivit legislației în vigoare băuturile alcoolice pot fi cumpărate doar de persoanele care au împlinit 18 ani. Livrarea unei comenzi care conține băuturi alcoolice poate fi anulată în orice moment dacă se constată că utilizatorul care a plasat comanda este minor.

 

Anularea comenzii

În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat vânzătorul, de preferință prin telefon. Dacă vânzătorul acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă vânzătorul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau comanda este în proces de livrare către utilizator, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și vânzătorul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna suma totală în termen de până la 14 zile lucrătoare, incluzând și taxa de livrare inițială, achitată pentru livrarea produselor, dacă este cazul.

Contravaloarea unei comenzi care a fost deja livrate la adresa nu se va rambursa, decât dacă motivul este din culpa vânzătorului (nu este conformă).

Vânzătorul poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibili. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuata de către utilizator, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta în următoarele cazuri:

  1. Neacceptarea de către banca emitentă a cardului utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  2. Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
  3. Datele furnizate de către utilizator sunt incomplete și/sau incorecte;

 

Prețul și plata

Toate prețurile sunt în RON, cu TVA-ul inclus.

Taxele de livrare ale vânzătorului este listate pe Site și poate fi verificat anterior efectuării unei comenzi. Taxele de livrare pot varia în funcție de distanța utilizatorului față de vânzător. Taxele de livrare pot fi majorate în cazul în care utilizatorul furnizează informații ulterioare prin care modifică comanda inițială, de exemplu, schimbarea adresei de livrare sau adăugarea unei/unor adrese suplimentare, etc.

Prețul total al comenzii, inclusiv taxele de livrare și alte cheltuieli vor fi afișate pe site în momentul plasării comenzii. Plata integrală trebuie efectuată pentru toate Produsele. Plata poate fi făcută în numerar la livrare sau online, în cadrul Site-ului.

Dacă alegeți plata online, aceasta va trebui efectuată înaintea livrării comenzii. Din motive de securitate pentru plata online detaliile cardului dumneavoastră de debit/credit vor fi criptate pentru a preveni posibilitatea de a fi interceptate de către terțe persoane. De asemenea, banca emitentă a cardului al cărui posesor sunteți vă poate confirma plasarea comenzii. 

Plățile sunt procesate de către NETOPIA Payments SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9170/2003, cod unic de înregistrare RO15565496, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea 24, etaj 4, Sector 2, București, 020335.

 

Modalități și termeni de livrare

Comenzile vor fi livrate la adresa comunicată de utilizator cu ocazia plasării comenzii, de către livratori angajați al societății noastre sau o terță parte cu care vânzătorul a încheiat un contract de prestări de servicii de livrare.

Timpul de livrare în cazul comenzilor telefonice este cel comunicat la momentul plasării comenzii, iar în cazul comenzilor online acesta va fi comunicat o dată cu confirmarea comenzii și poate varia în funcție de mai mulți factori, independenți de voința noastră.(ex. condiții meteo, condiții de trafic, și numărul de comenzi aflate în lucru în momentul preluării comenzii). Programul de livrare este de la 11 la 21. Vânzătorul nu este răspunzător în cazul oricărei pierderi, daune sau cheltuieli care decurg din livrarea cu întârziere.

Comanda minimã trebuie sa cuprindã produse în valoare de 30 de lei. La comenzile cu livrare în afara localităţii, având în același timp o valoare sub 200 lei, se percepe o taxa de transport de 20 lei. Efectuãm livrãri gratuite în anumite zone din municipiului Satu Mare. Ne rezervăm dreptul de a decide dacă putem livra în afara ariei de livrare, în timp util, comanda minimă variind în funcţie de distanţa adresei unde se solicită livrarea faţă de punctul de lucru al societăţii, de unde se efectuează livrarea.

Utilizatorul se obligă să fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care utilizatorul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său. Utilizatorul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, vânzătorul nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.

La solicitarea vânzătorului sau a livratorului, utilizatorul va face dovada identității sale, dacă este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă. În cazul livrării la o locație aleasă de către utilizator, în situația în care livratorul nu poate avea acces în locația respectivă, utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.

Vă rugăm să aveți în vedere posibilitatea vânzătorului de a nu putea livra în orice locații. Astfel, este posibil ca, pentru unele locații, vânzătorul să nu poată onora comenzile (exemplu: instituții de învățământ, instituții ale structurilor statului unde accesul este limitat, clădiri cu acces restricționat publicului larg, zone inaccesibile etc). În astfel de situații, vânzătorul vă va informa folosind datele de contact pe care ni le furnizați atunci când plasați comanda. În cazul imposibilității livrării la adresa/locația indicată, se va proceda la anularea respectivei comenzi sau se va asigura livrarea la o adresă alternativă.

Prin acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare și a Politicii de confidențialitate Utilizatorul ne autorizează să folosim, să stocăm sau să prelucrăm informații cu caracter personal, în scopul de a oferi livrarea Produselor. Astfel se pot dezvălui anumite date cu caracter personal unor terțe părți în cazul în care acest lucru este cerut de lege sau în scopul asigurării livrării Produselor. Mai multe informații pot fi găsite în Politica noastră de confidențialitate.

 

Aplicare reduceri

Reducerile se aplică doar dacă sunt solicitate în momentul comenzii, în baza unui cod de discount sau alte promoții, care sunt specificate înainte de fiecare campanie în parte. Codul în baza căruia se face reducerea trebuie comunicat telefonic de către client sau introdus în platformele prin care se face comanda (website, aplicație), în secțiunea dedicată codurilor de discount sau în câmpul de observații. Nicio reducere nu se aplică retroactiv sau după emiterea bonului fiscal.

 

Returul, livrarea neconformă sau parțială

Dacă după livrare constatați produse lipsa sau neconforme va rugam sa ne contactați la datele de contact disponibile pe site-ul web.

  • În cazul în care produsul comandat nu corespunde celui livrat, din cauza unei erori din partea vânzătorului, aveți dreptul de a refuza primirea produsului, situație în care vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă.
  • În situația în care vânzătorul poate livra doar o parte a comenzii (întrucât unele produse sunt indisponibile), vânzătorul trebuie să vă informeze despre aceasta ori să vă propună un înlocuitor pentru produsul lipsă. Aveți dreptul de a refuza o livrare parțială și de a obține rambursarea sumei achitate pentru respectiva comandă, în cazul efectuării unei plăți online, înainte de livrare.

Contravaloarea va fi rambursată într-un cont IBAN pus la dispoziție de către dumneavoastră. Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.). În funcție de gravitatea situației va vom rambursa contravaloarea comenzii, total sau parțial, după caz.